söndag 1 juli 2012

stockholm

Hade skitkul kväll igår också! Först drog vi till Göta Källare, i typ en halvtimme haha sjukt ovärt att betala 120 spänn för ^^ Sen skulle vi gå till fenix men dom hade stängt så då drog vi till rocks, såklart! Massa folk o massa roliga människor! Riktigt kul kväll! Panikade när jag det var soluppgång när jag gick till slussen och sen strålande solsken när jag var hemma typ halv 5 haha, jag kan inte sova när det är ljust ^^ Idag har jag vart med Oskar och Elton, vi åt sjukt god risotto! Sen gick jag en lång runda med Rebecca! Har haft en så sjukt najs helg här, verkligen riktigt lyckad och i morgon åker jag tillbaka till småland igen och träffar syrran o barnen!


svar på kommentar till Frida: Ja jag har alltid varit allergisk mot kiwi. Är du också det??

Inga kommentarer: