onsdag 11 juli 2012

gypsy weddings

haha kollar på nåt på TLC som heter typ Gypsy Weddings blablabla lite till ^^ Helt stört! Ett par som ska gifta sig har setts 2 gånger på en månad och ska gifta sig... som bruden sa "ja man vet ju inte helt säkert om man känner honom förrän efter vi är gifta". Haha va? nä du känner väl inte killen efter 2 möten heller? Så länge hon är en "good girl" som inte är smutsig (dvs att hon ska vara tonåring, oskuld och OKYSST!) så är hon okej att gifta sig med. Allså lite såhär, okej du får som kille ha haft hur många tjejer som helst men som tjej får jag inte ens ha kysst en kille, dvs tjejen får inte ens ha kysst sin blivande man... bluuurhaaa, jag skulle aldrig veta om jag verkligen vill ha denna mannen om jag inte ens får pussas på honom innan. Men ja jag funkar ju inte som dom heller, snarare tvärtemot ^^ Och tydligen får zigenar-tjejer bara prata med pojkar på fester och aldrig annars. Så då kan det hända att dom rymmer iväg med nån grabb dom mött på festen (för det ska man tydligen göra om man hittar nån på egen hand och föräldrarna inte vill gifta bort henne än). Jorå såatte...och så har dom väldigt fula klänningar också. Men vafan jag ska inte vara elak ju, dom har det säkert jättebra och tycker att vi är dumma i huvvet också  :P

1 kommentar:

Frieducha sa...

Hahahaha!
Gå in och kolla på Versaces klänningar, eller Gucci.
Ganska mycket Gypsy över dem också, faktiskt.

HAHA