onsdag 11 juli 2012

hallihallå

men hej kära hjärtanes!
I morgon är jag ledig, hallelulja! Haha jag har bara jobbat 3 dar än så länge men det känns som 14 ^^ Nä men man blir så sjukt sliten av att jobba så många timmar, stå upp hela tiden (ja lat ellen är inte van att inte få sitta ibland), och stressa sig sönder o samman! Fast jag tycker det är helt okej att jobba, bättre än att ligga hemma o glo i väggen liksom, plus att man får pengar för det ;)
Men ja jag kan inte förneka att det är galet skönt att vara ledig, och två dagar i rad för enda gången på mitt schema ^^ Så i morgon ska jag träffa Karo i Karlshamn och käka lunch, och sen efter det träffa Jasmine och Henning och efter det bli hämtad av mora, fara, edvin och josefine och åka på djursafari! hur asum låter inte den dagen då! :D

hade kunnat döda lite för att vara på asylum ikväll faktiskt, världens najsigaste klubb!

Inga kommentarer: