söndag 15 juli 2012

aa men just de ska vi plocka körsbär i din jävla trädgård!

näää jag vill åka lite utomlands i sommar, till solen ju!
Problemet är ju att jag är bakterie-fobiker. Vilket kommer leda till att jag flippar på all mat jag ska äta. Jag skulle typ leva på pasta och bröd utan grönsaker om jag åker iväg hahaha. Fan jag måste skärpa det där. Fast jag skulle inte ha några problem att åka till ställen där man "får dricka vattnet". För det är sånt som gör mig nojjig. För får man inte dricka vattnet så ska man inte äta mat som sköljts i vattnet..och det har ju förhoppningsvis det mesta som är rått, dvs grönsaker o sånt. USA tillexempel, inga nojjigheter. Turkiet- nojjig. Egypten...tar med endast egen mat ^^ Haha ähh jag ska verkligen ge upp den där magsjukefobikern i mig, det är fan stört :P

1 kommentar:

F. noch einmal sa...

När ska du åka?
Eller... ska du åka?

Kramsi