söndag 8 juli 2012

söndag

Men åh jag har verkligen haft världens bästa vecka, ville aldrig att helgen skulle ta slut. Känns som min sommar slutar idag för jag jobbar typ varje dag nu känns det som. Ja jag drar hela vecka nu för er som orkar läsa :P

Måndag- ja kanske inte så mycket spännande. Gick på stan i stockholm bland alla andra miljarder människor. Känns som det var en månad sen jag var i stockholm, fast det var i måndags! Och så åkte jag tåg till småland igen

Tisdag: Hängde med syrran, barnen och åkte till mormor

Onsdag: Var på kolmården med Malin, så jäkla kul vare! Sjukt värt väder också! Höll på att dö höjdskräcksdöden i linbanan. Hahaha var så sjukt rädd och kunde inte sluta skratta! Tur att det inte var nån mer i linbanekorgen än vi för satan vad vi skrek ^^ "ska den stanna såhär? Ja då, det är typiskt kolmårdens linbana. Och det är ännu mer normalt att den går såhär hackigt." Coolast var noshörningarna :) och delfinshowen såklart!

Torsdag: var med syrran och festade till det i växjö! ubermysigt!

Fredag: åkte tåget till Linköping. Käkade på restaurang, drack white russian (MUMS) och kollade på film!

Lördag: Kollade på Jönssonligan, typ 4 filmer! Haha sjukt underskattade filmer ju, skitroliga! Grillade och drack alkohol

Söndag: Kollat på Dealers-maraton och softat hela dagen :) Åkt tåg hem från Linköping igen med en helt rabiat unge som hoppade på sätena och skrek "koltrast" hela jävla resan. Jag uppskattade inte det jättemycket direkt. Dör efterbakisdöden i sängen nu och ska bara glo på tv och sova!

1 kommentar:

F. sa...

Saknar dig megamassamycket!

Bästa bilden från torsdagskvällen var lätt den när du hade håret i ansiktet.
En riktig bild...:-D