söndag 15 juli 2012

hejsan


hejhej! ja jag vet att jag är kass på att blogga. Men ja, så får det vara nu när jag inte har nån inspo. Igår mådde jag kasst, vart så jävla trött i flera dar och sjukheten kröp i kroppen på mig. Sen åkte jag till Karo och grillade, massa trevlo! Jag drog hem rätt tidigt och somnade typ direkt. Sov 10,5 timmar och idag mådde jag så jävla mycket bättre! Tog tag i mitt liv. Eller nåt :P Åt frukost, klippte gräset, drog ner till hylses och gosade med katterna ( eller ja råttis o jäger som vill gosa haha). Sedan åkte jag in till stan för att köpa mig en ny sovsäck innan dom tog slut, nu köpte jag en vintersovsäck så nu ska jag fan inte frysa på nätterna när jag tältar!!! har jag bestämt! Sen målade jag lite och nu ligger jag här. Ja det var min dag! I morgon ska jag jobba igen

Inga kommentarer: