torsdag 19 juli 2012

jönköping

idag drog jag, hanna och malin till jönköping och shoppade :) Vi skulle egentligen åkt till öland, men det var ju pissväder såklart (som det vart typ hela sommaren). Såå vi körde en roadtrip till jönköping istället, typ enda dagen på sommaren vi alla 3 är helt lediga. Det var kuul, vi gick på a6 och åt på IKEA (dom har så jäääävla goda chokladbollar hehehe). Dock gick dagen sjukt fort, dessa 12 timmar känns som de har gått på 2 timmar :S

"vad liten jag är, det är fan ett skämt!"

"och om björn ranelid skulle haft en parfym hade den luktat apelsin, morot och pumpa"

"men gå inte i från mig, jag vill inte ens vaaaara häääär inne!"

Guld dag idag, älskar såna lediga dagar :)
Sen hann jag träffa Jasmine och Henning en snabbis, nu var han inte helt livrädd för mig iallafall ^^ Hahaha jag vet inte riktigt vad det är med mig som gör att jag ser så läskig ut :S

Inga kommentarer: