torsdag 26 maj 2011

aj aj majonäs och käkled

tumblr.com
Nu vill jag bara bli klar med den här skiten, mitt huvud känns som majonäs! I eftermiddag ska jag till familjen Vikander och i morgon måste jag ta mig till Sollentuna för att lämna böcker och glass. Sen måste jag ge mig ut och handla allting som måste införskaffas innan vi kör ner till småland på torsdag och sen ska jag sitta hela jävla kvällen och natten och göra klart mina grejer! OCH på lördag! DÅ är det bröllop!! :D Och på måndag tar helvetet vid i ungefär en vecka till, sen har jag sommarlov för faaaaaan! woop woop!

Mina värktabletter har tagit slut :( Måste skaffa bettskena på natten,man bli skithet på köpet när man ser ut och pratar som Sid i Ice Age ^^ Inte för att jag pratar så mycket när jag sover iofs. Nån som har 3000 spänn över att ge mig så jag kan få en så jag kan äta och gapa normalt igen? Snela hesten?...och varför ingår inte tandläkaren i högkostnadsskyddet? idioti vafan.

2 kommentarer:

Cissi sa...

Visste redan att Ralf skulle vara med nästa vecka, men tack ändå ;D

Anonym sa...

Kolla med tandläkarstudenterna på KI. De gör säkert en utredning och har reducerat pris på bettskenor.