måndag 30 maj 2011

I survived

tumblr.com
Jag överlevde denna dagen, och jag var fan inte ens speciellt trött, såg dock ut som jag hade blivit överkörd av en traktor. Tror min kropp går på nån extra energi :P Opponeringen gick bra, sjukt skönt att den är över! Skönt att få komma iväg till skolan istället för att sitta inne i detta och ha panik.
Föressten, ha aldrig aldrig aldrig på er sandfärgade (besch, beasch, beach???) leggings till en t-shirt, ha helst inte det alls föressten. Det var en kvinna som hade det idag och under den tid hon gick framför mig var jag 100 procent säker på att hon var naken. SJUKT FULT

"Allt går att laga en gång, två, tre
Kanske fyra men fem, där går gränsen
Allting är trasigt, sprängt, och flisen ligger i drivor
Jag plockar upp det och sätter ihop det till nånting nytt nu
Det ser sjukt ut. Men det är det bästa som jag har
Som ett efterlängtat mongobarn"

Inga kommentarer: