fredag 6 maj 2011

sömn

google.com
Allså såhär är det va, jag älskar att bo på Gärdet. Det är sjukt fint med massa fält att promenera på och galet nära till centralen. Båda delar av det bästa liksom! Dock är en nackdel att ingen utav affärerna i närheten har schniztlar, har vart sjukt sugen på det i en evighet nu ^^
OCH den stora nackdelen med att bo här då; mitt rum på morgonen. Morgnarna på vardagarna här är ungefär pest eller kolera. Eftersom det är så litet och jag har morgonsol så blir det runt 7 tider snoooorvarmt här inne, allså typ 400 grader. Så då måste man sova med fönstret öppet för att man inte ska ångas ihjäl. MEN nu är det även så att jag har ett hysteriskt dagis precis utanför fönstret som alltid leker fjortontusen ambulanser på utryckning. I morse vaknade jag av att jag drömde att jag var på ett sågverk...det var 10 barn som skrek i kör. Så såhär enkelt är det, man får inte sova här på våren/sommarn om det inte är helg. jag är trött. Å andra sidan sover man ju inte bort dagen precis..

Fan va jag ska se veronika maggio på peace o love, peeeeeeeeeeeeeepp!!!!

1 kommentar:

Frieducha sa...

Jag kanske ska smyga med i din väska när du åker till P&L.
Hade varit skönt med lite festival, istället för julafton varenda dag.

Puss!!

*avis*