fredag 6 maj 2011

be safe




Min rygg är helt sneee! Jag har sovit svindålig för jag har så helvetiskt ont i ryggen. Somnade av att jag lipade för det gjorde så ont, eller nä jag somnade ju inte AV att jag lipade :P Den blir sån när jag ligger och sitter för mycket, vilket jag har gjort nu i typ en månad eftersom jag bara suttit inne och skrivit uppsats :/ AAAAAAAAAJ
Men jag har vart ganska duktig idag också, det börjar bli lite närmre klart...inte ryggen utan uppsatsen :P

Jag vet att jag har ärvt mycket av min fantastiska personlighet från min storasyster ^^
Hon kan göra hela ens dag bara man pratar i telefon med henne :)



Svar på kommentar till F: nää jag pratar inte med vanlig gul majs..speciellt ofta iallafall ;P Jag är bara dålig på att skriva ut stora bokstäver på namn och smeknamn. Hon heter ju maaaajaaa egentligen. Och ja vi får se till att uppfinna teleportören lite kvickt så du kan haka på o se både veronica maggio, oskar linnros och the sounds på peace o love! wooop wooop! Och nä det blir inga tigrar på knäna ;)

2 kommentarer:

Storasyster sa...

Trots bara knappa timmars sömn fick vårt samtal mig att orka leva hela dagen.

Du är bäst!

jag igen sa...

Tur att det inte blir tigrar!