tisdag 17 maj 2011

tjocka sig


google.com

Har suttit på kulturcafet i 4 timmar med bildtjejerna och ätit såå jäääävla mycket mat! Nu väger jag nog 10 kilo mer än när jag gick dit! Nötfärsbiff med stekt potatis och vitlökssmör maaahhaaa! Vi skrattade ungefär konstant i 4 timmar, galet kul var det. Alla hör dåligt och är dåliga på att artikulera så det blir roliga konversationer ^^

"Tryggare kan ingen vara än Guds lilla barn i Skara"

"Jesus Somalia!"

"Pappa kines, mamma japan - stadspyroman"

"Varför säger man Hosianna Davids son? Vem är David och hur känner han Jesus?"

Jag har pysslat jättefint idag, och köpt en jättefin kudde :)
Meeen det orkar jag inte ta kort på nu, jag är upptagen med att ligga o va tjock och tänkte inte resa på mig förrän i gryningen. Ni får se imon!

Inga kommentarer: