onsdag 18 maj 2011

AJ

tumblr.com

För er som känner mig så vet ni att jag har nåt muppigt fel i min högra käkled, som gör att käken hoppar ur led när jag gapar för stort. Detta beror på att jag biter ihop käken så förbannat hårt när jag sover och tänker...tydligen :P Jag har vant mig vid detta, ingenting som stör mig längre. MEN nu är det så att den andra käkleden har börjat krångla sen ungefär 2 veckor tillbaka! Jag vaknar av att jag har snor-ont på morgonen, ända upp i örat och kan inte gapa stort eller bita ihop. Förr hade jag en bettskena jag kunde sova med, men sen visdomständerna kom passar den ju inte :/ Idag har födan bestått av flytande saker, för tuggandet är icke behagligt today. Får en känsla av att den där Gud tycker att jag är jävligt fet och borde sluta äta eller nåt, eftersom han både ser till att magen inte funkar men även att jag inte ens kan tugga maten. Wattefakk! Funderar på att gå på ansiktsmassage, eller akupunktur. Undra om man kan diska av den betalningen eller nåt :P

Ni kanske förövrigt har märkt att mest sällan så hör bilderna till själva texten, det är för att jag tycker det är roligare att lägga upp roliga bilder...än som i detta inlägget tillexempel en bild på en mun. Vem fan vill se det liksom.

Inga kommentarer: