onsdag 11 maj 2011

Födelsedagen!










Hade en sjukt fin födelsedag igår!! Firandet började när Frida och pojkarna kom med gigantmuffins och jättefina panduro-paket! Sötare pojkar finns inte! Ingen sötare syster heller för den delen ^^
Sen kom Malin och vi drog och handlade picknick-grejer, jag fick paket av Malin,Hanna,Danne och Fizzy! En rosa plattång bland annat och massa annat fint! Glömde ta kort på den fina inslagningen bara :(
Sen bar det av till tantolunden där det till vår förvåning visade sig vara cirkus just denna dagen ^^ Bara för min skull liksom ;) "grattis ellen" Där hängde vi några timmar och drack o käkade ett helt gäng, nä vi åt inte ett helt gäng, vi var ett helt gäng. Dom sjöng massa fint också ^^ Sen åkte vi hem till kvällen för det var lite kyligt, jag bondade med en korridorspolare som trodde att Hanna var min syster ^^ Och kvällen slutade med att jag spontant åkte till Kellys och blev pangfull! Gick på donken och åkte taxi! Aaaasum födelsedag!
Idag är jag inte lika asum :P

Tack alla som grattade mig och som var med o firade :) mej löv ju all!

2 kommentarer:

Malin sa...

Dom verkar ha stenkoll dina korridorspolare ;P

Frieducha sa...

Puss på dig!!