onsdag 25 maj 2011

Mjäääk


tumblr.com

SUCK! Jag skulle gått på en disputation idag, men min mage tyckte inte det och fuckade ur :/ Förmodligen pågrund av att jag har sovit väldigt märkligt inatt. Nu mår jag lite bättre. Jaja nu får jag iallafall mer tid till att skriva och läsa opponeringen idag. Fyfan vad tråkig jag är som bara skriver om skolan, fuck ju jag ska sluta snart :P

Jag har läst två böcker på en vecka, vilket är ganska mycket för mig eftersom jag läser lika fort som en snigel springer maraton. Jag läser om nätterna när jag inte kan sova, man blir tröttare än om man tittar på tv. Sista boken jag läste ut nu var "borta bäst", som handlar om en kvinna som har förlorat allt och bor i en bil utanför IKEA, där hon lever om dagarna. Den var skitbra, typ aldrig tråkig överhuvudtaget. Det sämsta är när böckerna tar slut, det känns som nån dör. Vafan jag vill ju veta hur det går i resten av deras liv liksom, dom kan ju inte bara ta slut. Men om ni är läsare, läs den!

Inga kommentarer: