måndag 15 april 2013

Brain fog

Såg på TV ett ord som beskriver precis hur det känns när jag har sån där övertrötthuvudvärkhet;
Brain fog. Hjärndimma översatte dom det till, och det är precis så det känns! Idag har jag brain fog och kroppen vill helst bara sova och allt man tänker, säger och gör är helt osammanhängande. Det går inte och jag börjar bli riktigt uppstressad över den här uppsatsen, som tur väl är tycker jag ju att det är så sjukt intressant att det faktiskt är roligt att skriva om detta ämne. Det är bara min kropp som inte fattar det. Men man börjar bli lite orolig att inte hinna när kroppen protesterar som en tjurig jävla trotsunge. Varför blir det så att när man är som mest stressad så stänger hjärnan av, borde vara tvärtom. Har i alla fall mailat min studievägledare och bokat tid för pass så två "orosmoment" är avklarade, eller ja det beror väl på vad studievägledaren svarar, kan ju bli ännu jävligt mycket värre :P
Wellwell nu ska jag ta tag i det här igen, kääääänn peppppppeeeen. typ. Får nog gå & köpa lite redbull o godis ändå.

Och på riktigt ni måste se den där filmen jag skrev om igår, såg att det faktiskt går på bio nu också!
Om en film hänger kvar i huvudet dagen efter, då måste det betyda att den var bra.

Inga kommentarer: