lördag 6 april 2013

Hejhej!

Införskaffade ett "renhorn" på Åhlens, det är gjort i trä, satte upp på väggen och hängde smycken i. Fint blev de tyckte jag :) Det är pyttelitet haha, ser så mycket större ut på bilden ^^ fanns stora horn också men det hade nog sett rätt knas ut att hänga smycken i ^^ Ska fråga faran om jag kan få några av hans gamla skallar så jag kan spraymåla dom o göra nåt skoj pyssel av :) Har ju påverkats av modet och tycker det är väldigt fin inredning :P

Idag var jag, Malin och Hankan i Barkaby, vi avslutade med IKEA. Mycket med folk för det var 20 års kalas med loppis o grejer. Köpte ett överkast och en blomma, som tog typ 100 år att välja ^^
spelar ju ingen roll egentligen, dom dör ju direkt ändå!
"- åh är det sådär min blomma ska se ut!
- sån har jag! Fast min är brun.."

Jaojao i morgon väntar mer plugg

Inga kommentarer: