tisdag 30 april 2013

Valborg och mc donalds

Haha härligt, det har vart fint väder idag om än blåsigt och molnigt ibland men ändå helt okej. Nu kollade jag ut och nu spööregnar det :P
Har haft en fin dag trots att jag bara sov typ 3 timmar i natt och är så trött att jag nästan mår illa. Drog till skolan en sväng på föreläsning sen handlade jag, stack hem och sen mötte jag upp Gina som var på besök i Stockholm, så sjukt gullig tjej, verkligen genomsnäll rätt igenom. vi drog till swahilibob för gina skulle boka tatueringstid. Sjukt trevlig personal och vettiga priser, verkar vara ett bra ställe! Sen drog vi till donken. Och när jag sitter på mc Donalds ( är där typ 4 gånger om året så det var en så sjukt bra slump) så skickar malin och säger att dom har fåret Shaun i happy mealen! Heeelt överlycklig! Jag gick fram o fråga om man bara fick köpa en leksak, och det fick jag :D Det var en figur där man ska stoppa ner typ ketchup o ha som press ut på tallriken haha. Allså jag måste ha allihopa! Den andra denna veckan är tjockfåret som fruktskål, hur jävla bra är inte det!?? Allting har alltså med mat att göra, äggklocka, sked, matlåda osv. Ska inreda hela köket med det!
 
Ikväll ska vi till fizzys takterass och grilla, hoppas vädret ordnar upp sig. Överväger faktiskt på allvar att ta vinterjacka :P

Inga kommentarer: