måndag 29 april 2013

hej

Eftersom jag vaknade med brain fog, som jag valt att döpa om till hjärnmos, så blev mina pluggplaner förstörda ganska fort. Istället gav jag mig ut i det fina vädret, köpte en resväska och ett strykjärn. Åkte hem. Och sen har jag pysslat hela jefla eftermiddagen. Fixat mina nya gardiner, nu behöver jag bara att nån kommer o hjälper mig o sätta upp dom för det går inte själv ^^ Och så har jag målat ett lejon, eller två, eller ett och färglagt det andra. Ja. Och jag vet verkligen inte alls vad hela denna dagen tog vägen? Måste klockan gå så förbannat fort!?? Nu ska jag sova, föreläsning i morgon, sen hem o plugga o sen blir det lite valborgsfirande med grill :)

fick en kommentar på fisbook att denna vore snygg som tatuering. Blev själv sugen på att göra den nu, fast kanske lite andra färger. Vet inte riktigt vart jag skulle vilja sätta den bara

Inga kommentarer: