onsdag 3 april 2013

brejkfast

I morse (eller ja morse var det inte direkt, syrran fastnade i bilkö så det hann bli förmiddag hehe) kom Frida med massa frukost hit! Så vi satt och mumsade mackor och musli och hade det supermys. Sen promenerade vi in till stan, sååå härligt väder, och det slutade med att vi gick på stan. Syster handlade en toksnygg kavaj och mina favoritbrallor ^^ Brrrrraaaa dag! Sen åkte jag till universitetet, lånade en miljon böcker till uppsatsen, allså jag hade behövt en kundvagn. Fick proppa ryggsäcken och kassar fulla innan jag åkte hem. Så nu har jag i alla fall en hel del sidor att läsa i helgen, och skriva. Suck den här uppsatsen har börjat ge mig riktig ångest och jag har bara skrivit utkast till inledning än. Pluggadeluxe som gäller nu fram till 20 maj, för jag vill ju faktiskt få min examen tack :)
Om nån har några bra genusböcker så vill jag gärna låna dom, eller böcker om semiotik och bildanalyser.

1 kommentar:

Frida sa...

<3 Kärlek!!