söndag 7 april 2013

Provsmakning

Har fått nån grej att jag måste provsmaka alla nya smaker som kommer i allt nu haha. Så här kommer en liten recension ;)

Loka Chocolate shake: Smakar verkligen chokladglass, hjärnan får lite knäpp och fattar inte riktigt vad den dricker. Det ser ut som mineralvatten men smakar glass. Eller ja, det skulle kunna vara oboypulver som man hällt i ramlösa också. Inte direkt äcklig, men verkligen inte god. Vill man ha milkshake så ska man köpa milkshake istället. Kommer inte köpa den igen, men kul o prova.
Betyg 1/5

Risifrutti Pinacocco: Alltså denna var rätt idiotisk att jag köpte eftersom jag hatar ananas :P Men den verkade ju så rolig ^^ Besvikelse att riset inte smakade det minsta kokos alls, och det var ju det som verkade gott :( Ananasgeggset var lite äcklig konsistens. Men jag älskar ju risifrutti och tyckte att det smakade typ ananaspaj, så om man gillar ananas kanske detta är en hit. Jag köper inte den igen, men så gillar jag ju inte ananas heller ^^
Betyg 3/5

Magnum 4 kisses, Creme brulee: Jaa...alltså chokladen runt var svingod, och kolan som var mellan glassen och chokladen. Själva glassglassen var också god med sen satan själv har petat i "karamelliserat socker" i glassen som smakar som det brända sockret man sätter ihop pepparkakshus. Och alla vet ju att det inte alls är gott! Så glassen smakar bränt! Äckliiiiish. Jävligt synd för om dom hade plockat bort sockret hade detta blivit en favorit, som magnum double fast mycket godare choklad och kolasås. Men man kan ju inte köpa en glass för att äta det runt om, så jag kommer inte köpa den igen nä.
Betyg: 2/5

Ramlösa Päron Mango: Halleeeeluuuuja, Godaste mineralvattnet sen vattenmelon kom. Gottgottgott!
Betyg: 5/5


haha sjukt skumt inlägg, men varsågoda ^^

Inga kommentarer: