torsdag 25 april 2013

long time no see

Inatt vaknade jag av att jag trodde att jag fick en hjärtattack, så innihelvetes ont i bröstet. Vänta på att det skulle gå över och var ungefär en sekund ifrån att väcka moran och be henne köra mig till sjukhuset. Sen kom jag på att jag faktiskt är 25 år (näähe jag är bara 24 i nån vecka till) och sannolikheten att det var en hjärtattack var ju inte så stor :P Så jag kom på att det måste vara någon form av massiv magkatarr. Drack mjölk, käka pepsid och satt upp i nån timme till det lugnade ner sig. Känns ungefär som man svalt en maskindisktablett samtidigt som nån står på bröstkorgen. Nu har jag inte ätit så många maskindisktabletter i mina dar men man kan väl fööööreställaaa sig!
Kåvboden har börjat sälja glass här nu, det måste väl vara bästa medicinen, eller hur?

Åker tillbaka till Stockholm ikväll. Vet egentligen inte om jag har skola i morgon eftersom min handledare helt plötsligt hittade på att jag inte kunde komma i morgon och skickade ut ett mail till alla om det (och nä jag har aldrig sagt att jag inte kan) och gav bort min enda handledningstid till någon annan och sen åkte hon på okontaktbar semester i en vecka så jag får inte tag på henne. mmm tack.

Inga kommentarer: