lördag 4 maj 2013

lördag


Fyfan drömde värsta mardrömmen i morse, vaknade med söndergråtna ögon och känslan av att vara totalt värdelös. Ångesten satt kvar i säkert 1 timma, skitläskigt fast det bara var en dröm så var det så verkligt. Well well sen tog jag mina traskande fötter och mötte upp Viran, Danne och Fizz på östermalm. Vi gick till djurgårn i ett riktigt fantastiskt jävla väder! Satte oss på Olearys och käka burgare, gottgott :) Sen köpte vi en svinsnygg basker till Danne, eller ja danne köpte ju den själv med jag tvinga honom att prova den ^^ Älskar karlar med basker, fint som fint. Finfin dag! Nu är klockan 7 och jag är helt slut. Skulle egentligen vilja sova nu, men då vaknar jag ju om en timme och så är natten förstörd. Borde plugga, ska försöka och hoppas på det bästa

Inga kommentarer: