fredag 10 maj 2013

25 la basta

Haha jag var fulaste trollungen med snyggaste nattlinnet! Göllegull! Jahapp idag fyller jag år, 25, som sagt. Bra dag hittills :) Mina föräldrar och familjen Nilsson/Olofsson ringde och sjöng i morse. Eller nej först vaknade jag av att dagisbarnen hade smurfdisco utanför och sjöng, det har dom minst 1 gång i veckan vid 8 tiden på våren :P Fick jättefina presenter av mora, fara o stina som dom hade skickat i bildform hahaha, mamma är så rolig! Hon hade skrivit kommentarer till varje "paket". Typ nr 1 så fick jag ett par fina flamingo glas, sen öppnade jag kuvert två så var det en bild på vodka så stod det "du måste ju hälla något i", i nästa kuvert var det en bild på strumpor (som jag ville ha) där det stod "om det blir en blöt fest så får du dessa också". Och så vidare! Måste ta kort på dom för det var sjukt roligt. Pluggade fram till 13 typ sen skulle jag gå o köpa lunch på vapiano, bara att det tog typ 1,5 timme där inne så jag höll på o dö av svält. Men nu har jag ätit och är mättare än jag nånsin varit i hela mitt liv tror jag. fyfan. Ska försöka hinna plugga lite till och sen ska det fixas innan festen ikväll :)

Inga kommentarer: