torsdag 23 maj 2013

torsdag


Idag är det torsdag, och det innebär att det är fredag imorgon, IGEN! Jag förstår verkligen inte på allvar att tiden kan gå såhär fort, jag hinner inte ens nästan med i mitt liv!

Förra helgen var iallafall asum, kom på att jag glömt skriva om den. Jag o Hankan åkte till Falun för att gå på grabbsens releasefest. Jävlans vad kul det var! Det var som värsta återträffen, alla var där! Känns som man vuxit upp med folket och det var hemvändarfest i bygdegården. Med värsta fina utsikten över gruvan. Åååh så kul det var, jag vill göra om! Jag älskar Falun och Dalarna överhuvudtaget, tycker det är en av de vackraste platser jag vet. Dom bjöd på Whiskey som välkomstdrink haha, känns rätt typiskt ^^
Förbanden var rapp-dallas och ett par killar från Karlshamn, granny goes streetfighting, och på fyllan och villan lovade jag tydligen (iiinget minne av alls) att fixa till deras logga (som jag fick reda på när trummisen skickade mail några dagar senare. jag skyller minnet på whiskeyn). Kul grej tyckte jag och dom var så snälla så, och nästan hemifrån :)

I möra blir det balkonginvigning hos malin, har sett fram emot ända sen hon fick sin balkong ^^

Inga kommentarer: