torsdag 9 maj 2013

vart tar tiden vägen?

Alltså tiden går helt sinnessjukt fort de dagar man bara sitter o pluggar. Man vaknar, pluggar, inser efter 2 sekunder att oj jag borde visst äta lunch. Sen pluggar man igen och 3 sekunder senare är klockan nästan 18 och typ hela dagen har gått. Ungefär så känns det! Det är såna här dagar man faktiskt vill att tiden ska gå så jääääävla långsamt så man hinner med mycket mer än vad man gjort.

Imöra fyller jag 25 i allafall. Herrejessus, jag är ju fortfarande 20 egentligen, lite åldersångest faktiskt. Jag ska plugga i möra med men inte hela dagen för det är minsann fest också! :) Gjorde jelloshots idag till i morgon, haha vet inte riktigt hur bra det blir då men jaja det är ju bara för att det är kul. Smakar typ massa sprit och apelsin, bleeerk ^^. Hoppas dom stelnar lite mer bara för annars kommer det bli ledsna shotsklyftor. Jag har hällt jello i apelsinskal, så shotsen blir klyftorna. Ja ni fattar nog.

Inga kommentarer: