onsdag 15 maj 2013

Craft Wars

Alltså TLC är verkligen världens bästa kanal, jag har börjat tro att dom gör alla program bara för mig! Nu har det börjat en ny serie som heter Tori Spellings Craft wars. Jag gillar förvisso inte tori spelling och förstår verkligen inte varför det ens heter så, hon är programledare men inget annat. Men all uppmärksamhet åt henne liksom. Jaja skitsamma tillbaka till programidén! Det är en tävling där hantverkare tävlar mot varandra i olika moment, typ som pysseltävlingar! Askul! Idag skulle dom göra smycken av gamla boombox och hörlurar och sånt där, sen skulle dom bygga en skulptur av gamla instrument. Drömprogrammet för mig som älskar pyssel. Så jävla bra TLC, sååå jävla bra.

Nu ska jag dö lite i sängen, jag mår inge bra alls idag, kroppen tycker inte om mig längre på grund av all stress tror jag :S

Inga kommentarer: