söndag 12 maj 2013

Min födelsedag!

Ja början av födelsedagen skrev jag ju om i förra inlägget. På kvällen var det fest hos Hanna, så sjukt roligt! Det var såå kul att ha så många av vännerna samlade! Jag fick supersuperfina presenter också! Av hanna & malin fick jag biljetter till musikalen Pricilla - queen of the desert i december, det ska bli skitkul! Och alla andra presenter var också helt mitt i prick! presentkort, godis,hårmascara, smycke, body lotion, ljuslyktor, skärp, sprit oooch så vidare! Världens största tack till världens bästa vänner! Fick en sjukt rolig "minnesbok" av Hanna också, herrejessus så mycket kul man gjort, jag som är så nostalgisk älskar verkligen sånt!
Igår var jag mer bakis än jag vart på evigheter, fyfan vad jag mådde dåligt och hade ont överallt. Men det är ju ett tecken på att det vart kul iallafall ;) Stack hem till hanna en sväng på kvällen och hängde lite med henne, carro och Z. Idag är det plugg som gäller, och hela dagen i morgon och alla andra dagar, förhoppningsvis är jag färdig med uppsatsen till fredag, håller tummarna och stortårna (det ska man kanske inte? haha) att flowet kommer infinna sig! Synd att man inte kan plugga ute med datorn (för jag ser ingenting) för det är ju så fint väder, lagom varmt idag. Men men fönstret på vid gavel så är jag nästan utomhus.

Inga kommentarer: