fredag 17 maj 2013

hej fredag

Våldsamt uttråkad nu. MEN har precis skrivit färdigt min uppsats, så långt jag kan iallafall. Väntar bara på nån respons från min handledare om jag ska justera något. Och den verkar ju inte komma förrän måndag......om ens då.
Just nu vill jag sitta på balkong och dricka viiiiiiiin, men jag har inget vin :( Och ingen balkong heller, eller ja i köket men det är mer sopstation än balkong. Och så spelar ju The sounds på grönan idag, det hade jag ocskå mer än mycket gärna velat se, men det är för sent nu :( :( :(
Wellwell får dricka alkohol i morgon då jag o Hanna åker på 24timmars tripp till Falun för att gå på grabbsens releasefest. Det ska bli skoj! Trodde aldrig i hela världen jag skulle ha tid med det denna helgen, men ibland är jag jävligt effektiv.
Aaaah vad ska jag gööööraaaaa....bååååriiiing, bara för att jag inte känner press att plugga blir jag givetvis uttråkad haha, det gör man aldrig när man har nåt annat man behöver göra, då kommer man på hur mycket saker som helst man kan göra istället.

Inga kommentarer: