torsdag 30 maj 2013

iiiih ångest

Var på opponeringar idag, det ångrar jag nu, eller ångrar kan jag ju inte, jag var ju tvungen att gå på nån :P Positivt: Jag fick se hur de andra gjort och jag får tid att göra om min opponering inför i morgon och tänka ut hur jag ska försvara min skitdåliga uppsats. Negativt: jag insåg att jag har gjort helt fel i min egen uppsats när jag fick veta hur de andra gjort. Vilket kommer innebära att jag kommer ha 5 jääävligt intensiva dagar efter sweden rock med massa komplettering. BUTT WELL WELL bara examinatorn och opponenten inte sågar mig totalt i morgon så blir jag glad. Och jag är glad idag också, jag har bara lite ångest ;) Och ska nog aldrig rekommendera någon att läsa lärarprogrammet på SU faktiskt haha man får veta så mycket orättvist skiiiit

Inga kommentarer: