onsdag 14 september 2011

blablabla

Jag vill köpa nya kläder (nä jag vet att jag inte har några pengar)
för alla jävla kläder jag har har blivit så....gamla?!
MEN nu är det ju såhär va att det är höstmode i affärerna....
finns det nåt tråkigare!?? Allt som existerar är stickade bruna/svarta/gråa koftor
med stora bruna/svarta/gråa knappar. Känns ju som ett jävligt hippt plagg
om man vill gå ut o känna sig lite fancy. Nä det kan ju va skitfint med såna koftor,
på alla andra utan mig. Jag ser förjävlig ut i koftor. Och det är det enda som
existerar just nu! Gå å lägg dig åke tråk! Måste allt bli lika tråkigt
som vädret bara för att det är höst?

nä jag kanske överdriver lite, men jag har seriöst inte hittat ett plagg
(i min prisklass...som nu iofs är noll kronor) som jag tycker är skitsnyggt.
nu blev jag istället irriterad på att jag inte passar i koftor, varför gör jag inte det!?
jag vill också ha en varm fin kofta. Ja allt ska man bli sur på ^^

OCH jag måste tillägga att det borde vara totalt förbjudet att ha beiga (beach, besh, bääääsch?)
tighta kläder på sig! Speciellt om du har både under och överdel! typ beiga leggings, hallå? DU SER NAKEN UT!

Inga kommentarer: