torsdag 29 september 2011

hej igen


Så galet fint väder idag. Jag och Hanna var ute o gick nyss och det var typ för varmt för att ha skinnjacka på sig!

Fan jag måste ta tag i mitt pluggande, kom precis underfund med att jag har så mycket att göra att jag inte vet vart jag ska börja någonstans. Och bara för att jag har så mycket så skjuter jag på det :S Fan det här går aldrig vägen, en utedagsplanering, en tenta att plugga till, en fältstudierapport som ska skrivas och en litteraturseminareinlämning (långt oooord!). Och jag har inte ens öppnat böckerna. Nästa vecka ska jag sätta igång och plugga stenhårt varje jävla daaag (note to myself!)
varför gör jag alltid allting i sista stund -.-
Jag lever fortfarande kvar i sommaren där man inte pluggade nånting. PANIK

Och ja jag ska sluta prata om plugg för det är så sjukt tråkigt att läsa om.
O andra sidan vet jag inte precis om de andra sakerna jag skriver är så jävla mycket mer intressanta. GAH jag håller på att bli en tråkig människa!!

Nu ska jag hämta min tvätt, sen ska jag äta morötter.
japp.tråkig.

Inga kommentarer: