fredag 23 september 2011

jaja


Du heter: Elenito
Smeknamn: Pellets, Elenito, Gnällen

Låt som när du är ledsen sörjer till: det beror väl på vad jag sörjer. Men typ Someone like you med Adele, den är fin den
Vad tror folk om dig? dom som inte känner mig tror att jag är en jävla korkad bitch
Stämmer det? haha nä jag är oftast sjukt dumsnäll, och inte så korkad heller för den delen
Vad får du oftast komplimanger för? mina läppar, mitt hår och my ass
Hur imponerar man på dig? man är rolig
Brukar du skratta för dig själv? nja inte för mig själv, men åt mig själv
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: typ "ja tåget var försenat så vi kom inte hem förrän halv 2"
Var bor du? el stockholmo
Trivs du där? jag trivs i staden, jag vet inte om jag trivs så bra i lägenheten dock
Hur svarar du i mobilen? ja det är ellen
Vem ringde du senast? Min mora
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: vi syns snart
Antal timmar sömn inatt: ingen aning, 7 kanske?
Sov du ensam: ja, eller förutom resten som var i huset
Brukar du komma i tid: alltid, jag hatar folk som kommer för sent, tycker det är respektlöst mot den som väntar.
Hur känner du dig nu: förkyld
Vanligaste färg på dina kläder: svart
Vad tycker du om fötter: dom är ganska stora, annars reflekterar jag inte så mycket över dom :P
Vad saknar du: min doggedoggeliten, asmycket :(
Hade du en bra kväll igår: jodå
Favorit dryck på morgonen: äppeljuice, jag dricker det iofs aldrig förutom när jag är hos malin eller hos syrran, men det är så jävla gott
När brukar du oftast gå och lägga dig: jag lägger mig i sängen typ vid 8, surfar o kollar på tv och somnar runt 2 förhoppningsvis, gärna innan
Är du blyg? inför pojkar jag tycker är snygga ja, vet inte varför :P
Sysslar du med någon idrott: räknas det att jag har börjat springa? men nä inge fotboll o sånt
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nä men attraktion
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: ha sex :P
Är du nöjd med ditt liv: jo i det stora hela, finns ju såklart grejer som skulle göra det bättre. Men man ska fan inte klaga när andra människor har det så jävla mycket sämre
Är du bortskämd: ja lite :P
Vad gör du i morgon: vet inte?
Vad är det värsta du vet? människor som utnyttjar mig. Djurplågeri, jävla as!
Har du bra vänner och äkta vänskap? klart jag har bra vänner, annars skulle de ju inte vara mina vänner
Vad är det finaste du fått? eeeh jag vet inte? fina ord, eller äran att vara tärna och gudmor!

En speciell dag du minns: ja
Du samlar på: vänner (fan vad det lät medelåldersmorsigt)
Vem ringer du när du är arg/ledsen: mamma, jag ringer alltid mamma :P
När grät du senast: jag vet inte?
Vad skulle du göra om du vann en miljon: betala av mitt studielån, spara pengar och resa till nya zeeland. Hade det varit mer än en miljon hade jag haft råd att köpa lägenhet, men kanske insatsen iallafall :P
Vill du gifta dig: ja det tror jag
Vill du ha barn: ja
Är du musikalisk? delvis kanske, jag har väl fått lite av de flesta estetiska grejer, men jag är inte speciellt bra på något
Vad dricker du helst när du är törstig: cola zero eller bubbelvatten
Bor dina föräldrar tillsammans: japp
Har du någon gång gråtit dej till sömns: jaru, lipsillis

Inga kommentarer: