söndag 11 september 2011

söndag

google.com

har spenderat hela helgen med min syrras familj och mina syskonbarn. Skittråkigt att komma hem igen när allt är så tyst :/ Har vart typ som födelsedag att vara där i helgen ^^ Fått asgod mat, bland annat chilimarinerad grillad scampi, så jävla goooott! Och sen presenter! Magmedicin och löshår med tillhörande clips :) Hur asum som helst! Egenplockade lingon fick jag också! ^^ Får bleka löshåret och sånt där och se om jag är tillräckligt fingerfärdig för att få det att se bra ut på mig :) Och så fick jag hem min dammsugare också, så nu kanske jag kan gå på mitt golv snart igen! Och ja jag har världens finaste storasyter, she's the shit. Dock är hennes allra senaste drink som bestod av kaluha, päronvodka och coca cola inte det största hitten i drinkvärlden ^^

3 kommentarer:

F. sa...

Saknar dig redan!

F. igen sa...

Men drinken med Baccardi rasbery, cointreau (?), grenadin och cola var mycket godare.

Och pärondrinkens misslyckande skylls endast på att fruktsodan var slut.

Jasmine sa...

haha vilken skum drink. Ingen av de ingredienserna passar ju ihop, haha.