måndag 19 september 2011

dålig Grynet-lärare

Jag får spelet på en av mina mattelärare. Hon måste tycka att jag är en käftig jävla bitch haha, speciellt idag när jag absolut inte var på humör. Grejen är att hon suuuuuger på matte! (förlåt kvinna om du på nåt omöjligt sätt lyckas läsa detta, du är jätteglad, snäll o trevlig annars).
Men jag sitter och blir skitsur för att hon lär ut fel saker, och det är ju en del studenter som inte kan sakerna, så då lär hon dom fel. Hon håller med studenterna även om de i frågarsätter helt fel grejer för att hon är för mesig för o säga att dom har fel! Typ "ja så skulle man ju kunna tänka, det är också rätt" (nej en cirkel är ingen kvadrat wtf!) Så jag sitter o muttrar hela lektionerna och påpekar "så kan hon ju inte säga DET ÄR FEL, lär inte ut fel!". Plus att hon har helt ologiska uppgifter som hon i slutet kommer på att "hoppsan, det här var skumt, det går ju inte alls ihop...eller".
Och varje gång säger jag att jag aldrig ska gå på hennes lektioner igen, och ändå går jag, why!?

Nu fick jag det att låta som att jag är nån Einstein som är smartare än läraren, men det var inte det jag ville komma fram till, i princip alla är nog smartare än henne.
ja nu har jag gnällt av mig igen, fan jag skulle ju sluta klaga så mycket haha
förlåt kvinnan, du är snäll men du behöver skaffa dig lite självförtroende

Inga kommentarer: