onsdag 28 september 2011

shopping

Efter jag varit på praktiken och hållt mattelektioner för 2 ettor (som förövrigt gick förvånansvärt bra!!) så bestämde jag att jag skulle leta upp ett par vinterskor! FODRADE! Jag har så glaet dåligt blodcirkulation så att på vintern brukar känseln i mina tår försvinna helt så att jag tror att dom är stenar i skorna. Och känslen är borta i sidodär alla de fyra vintermånaderna :P I år ska jag fan i mig inte frysa utan köpa fodrade skor! Eftersom jag brukar leta vinterskor när det är vinter och då har alla alltid tagit slut, så tänkte jag att det var lika bra att vara ute i god tid :P
Och jag hittade dessa kängor, fodrade! skitbra! Ska köpa på mig lite varma tröjor också, men det får bli vid nästa csn :P

Ooooooch, när jag var på stan råkade jag snubbla över denna fantastiska skönheten som bara skrek i panik till mig att den var tvungen att följa med mig hem! Jag blev så glad över att någon frågade mig om den fick bli min vän så jag kunde ju inte säga nej! Det är en jätte tunn jacka som jag kommer att använda som nån slags kavaj! Så jävla bajssnygg! <3



Inga kommentarer: