fredag 9 september 2011

insomniac

tumblr.com
alla som träffar mig idag får ursäkta mig. Jag är en jävla bitch när jag är trött och inte kan äta normalt. Vartannat ord jag säger är nåt fult eller aggressivt idag haha :P Skulle kunna somna nu och sova hela dagen känns det som, men näää just de jag kan ju inte sova på dagen heller! Det märkliga är att min kropp ställer in sig på att när jag ska upp tidigt på morgonen, så totalt vägrar den att somna. Eller kroppen somnar men hjärnan gör det inte. well well, sover nog hos syrran inatt, sover alltid sjukt mycket bättre nån annanstans än här hemma. skumt.

OCH så fick jag reda på idag att jag har lärt mig matte fel i hela mitt liv, hela min matematikvärld rasade idag! vafan lura barn sådär!

nu ska jag peta i mig lite macka och åka till älvsjö

Inga kommentarer: