torsdag 22 september 2011

tumblr.com
Absolut tråkigaste dagen i skolan på läääääänge idag.
Och allså en del människor förstår jag mig verkligen inte på, ibland blir jag sådär rädd för att typ mer än hälften av alla människor är totalt körda i huvudet! Varför har man till exempel inte intervjuer på intagningen till lärarhögskolan!?? Där om någonstans måste man ju ha social kompetens. Men det finns så jävla mycket puckon, folk som till exempel tycker att det är helt okej att slå barnen, för det behöver dom....wtf!?? Eller bara människor som tänker som ett sågspån. Det är därför jag gillar djur mer än människor :P Jag säger inte att jag passar till lärare heller, för det gör jag inte, men det är inte på grund av att jag har helt idiotiska åsikter eller kommentarer, utan bara för att det inte är min grej egentligen. Jag är mer en sån typ som ska dra på mig trikådräkt och cape och vara ute o hoppa på hustak mitt i natten ni vet ;)

Inga kommentarer: