fredag 22 juli 2011

bio


I allafall för att tänka på roliga saker istället, så har denna dagen varit riktigt bra annars (tills jag läste nyheterna). Var o käkade på mårdslycke med moran o faran och sen kom malin så jag färgade hennes hår. Sedan åkte jag och jasmine in till växjö och kollade på nya harry potter filmen, som var jävligt bra! Kan nog hålla med om att det var en av dom bättre! Känns sjukt att det är slut nu bara, alla böcker lästa, alla filmer sedda. Jaaa jag är lite av en harry potter nörd :P

1 kommentar:

Jasmine sa...

Det är bara till att börja om från början, läsa alla böckerna och sen se alla filmerna. Böckerna vill jag gärna läsa igen, man kan ju filmerna utan och innan men i böckerna så händer det ju faktiskt sånt som inte är med i filmerna. Jag är också en Harry Potter-nörd!!