tisdag 19 juli 2011

Day five: Six men you think are really handsome.


Day five: Six men you think are really handsome.

Okej, det här hade varit aslätt om jag hade valt att lägga ut bilder på killar jag känner eller pratat med eller nåt sånt, eftersom jag oftast tycker killar som man fått umgås med som har jävligt skön personlighet blir mycket snyggare än typiska "snygga kändisar". Men eftersom det känns lite märkligt att lägga ut bilder på killar jag känner så får det bli kändisar iallafall ^^

google.com
Johnny Depp -
jaa du säg nån kvinna/tjej i världen som inte tycker han är snygg..?

google.com
Dregen- Kommentarer är egentligen överflödiga, han borde få denna listan själv, han ÄR världens snyggaste man


google.com
Jared Leto-
tonårscrushen, och han haaar ju så fina ögon :)


google.com
Vincent Pontare - snygg som fan, och ett jävligt stort plus att hans pappa är Sveriges ballaste man! Roger Pontare, min stora idol! Tänk att få ha Roger Pontare som svärfar, hur asum hade inte det vart!?



Seeen kom jag inte på mer snyggsnygga kändisar :P Så ni får en random snubbe från tumblr och en random jävligt snygg tjej (bara för att det finns så galet mycket snygga tjejer också) istället! :)

tumblr.com

tumblr.com

1 kommentar:

F. igen sa...

Jag skulle kommenterat det här inlägget, men blev så distraherad av de finska discodansarna i inlägget innan, så jag kom helt av mig - fniss!


Kul att vi har nästan samma lista.
Har dock inte koll på Pontare Jr, och skulle nog lagt till Persbrant (innan han blev värsta alkisen). Och så Jonas då förstås...