fredag 15 juli 2011

Day two: Nine things about yourself.


Day two: Nine things about yourself
okej nio saker...antar att det ska vara lite udda saker och inte typ
jag är 23 år, jag bor i stockholm..jaja vi kör.


- Jag tycker det är ganska kul att klippa gräs.
Förmodligen för att det är lugnt och skönt på nåt sätt

- Jag är besatt av att handla nya jackor, så fort jag ser
en snygg jacka måste jag ha den. Som folk som shoppar skor
och väskor, sån är jag...fast med jackor.

- Min största fobi är magsjuka, när vinterkräksjukan är på intåg blir
jag helt hysteriskt bakterieparanoiod och tvättar händerna med sprit 230 gånger
om dagen. Detta började när jag fick vinterkräksjuka och blev magförgiftad 3 gånger under loppet av 2 månader för ca 2 år sen, efter det är jag livrädd. Folk kan inte säga högt att dom mår illa i min närhet, för då blir jag också "sjuk". terapi kanske?

-Jag vill hoppa fallskärm, trots att jag har extrem höjdskräck

- mina öron sitter i helt olika höjd, det skiljer typ 3 centimeter,
därför är alltid mina solglasögon skeva på mig

- Jag skulle vilja bli vegetarian för att djuren behandlas så jävla dåligt,
men har ett problem; jag totalt jävla älskar att äta kött :P

- flugor är djur som jag verkligen känner hat för, svart djupt hat

- jag skulle vilja börja spela nåt fränt instrument, typ banjo eller saxofon

-jag har breda och platta fötter vilket förmodligen beror på att jag gick i fodrade gummistövlar året runt i 8 år när jag var liten, dom var assköna! ^^

Inga kommentarer: