tisdag 12 juli 2011

Day one: Ten things you want to do before you die.

Day one: Ten things you want to do before you die.

- Besöka USA
- Skaffa barn
- Hoppa fallskärm
- Bli jävligt rik
- träffa en grabb som är lika
tuff o ball o rolig som jag ;)
- köpa hus/lägenhet
- äta skaldjursplatå (kan ju inte va så jävla svårt va?)
- springa stockholm marathon (ja fyfan, jävla idé, vad har jag fått den ifrån?)
- utrota alla flugor som finns ( ska jag dö, ska ni fan dö först!)
- ha ett sjukt roligt jobb



Ja det var ju absolut inte i nån ordning, och det är fan skitsvårt att komma på såna saker på beställning :P



1 kommentar:

uKnoWwHo sa...

Okej! Jag tjingar skaldjursplatån så får du hjälpa mig med pepp så springer vi Stockholm maraton snarast (det brukar gå i början av juni).

Skaldjursplatå är sjukt gott, och jag vill också börja springa, det känns ju inte helt omöjligt.

Deal?