måndag 18 juli 2011

snurrilurr



Holy shittans macaronas! Dövheten har onekligen bättrats, allså jag hör bättre inte sämre, nu har jag mest läskbubbel i öronen och lite halvdöv bara :P MEN för en liten stund sen fick jag det sjukaste yrselanfallet, som att vara snorpackad men utan det roliga, som att åka tekopparna typ, asfort! Det "skojigaste" var att jag var mitt på torget när det hände, folk måste trott att jag var snorfull :P Så nu har jag tagit mig hem, placerat mig i sängen, och tänker ligga här och vänta på att det går över ^^ Yrsel hänger ju i hop med öronen, det är väl tryck på balansnerven, så jag vart ju inte nojjig, det var bara galet obehagligt.
Folk måste tro att jag är typ hypokondriker eller nåt, jag har alltid såna märkliga sjukdomar, jag är aldrig bara "vanligt sjuk". För ett par år sen hade jag konstant halsfluss, och sen kom mina magproblem som innebär konstant illamående, och nu har jag knäpp i öronen och snurrboll ^^ Men jag lovar er, jag ljuger aldrig, jag är bara väldigt märkligt sjuk när jag är sjuk. Man kanske ska starta värsta hälsosammaste livet så kanske det går över, ja så får det bli, fit for fight!

Inga kommentarer: