måndag 25 juli 2011


hallåba bloggiiiiiiiiiiiiiiis!

Nu har jag jobbat klart! det har vart så galet jävla bajsmycket folk idag, vi klockade och det tog över en timme från att folk ställde sig i kö till dom var framme. vem fan ställer sig i den kön?? Men det har gått skitbra och vi har garvat så vi låg ner i fritöserna ^^ Efter jobbet gick jag in en sväng till Emme för o säga hej till henne, malin och hanna som satt o förfestade. Jag hade gärna festat med dom, det var flera år sen jag fick festa när det var tingsryd marknad :/ Men jag öppnar i morgon, så det blev till att gå hem o lägga sig...skoj.

"-åh vad fin du är i håret!
- tack jag färgade det i morse
- ja vad fint, du ser ut som hon i The Ring!"

"allså...min mobil har ställt om sig till japanska...I MIN FICKA!
och nu kan jag ju inte hitta inställningarna, för allt är på japanska!!"

"- kommer du med växel?
- .....vaaaaa?"

"fest hos lingon! lingon lingon"

ja jävlar vad vi har skrattat, folk trodde nog vi var packade. Kul när man jobbar med roligt folk :)

Och ja jag hittade inget roligare foto så det blev ett på mig o Elvira från pippi o cavves bröllop :P
å andra sidan så brukar jag ju inte ha nån logik i mina bilder

Inga kommentarer: