måndag 4 juli 2011

blurgha

tumblr.com

Japp jag tänkte ju att jag skulle få sova ett helt halvår i min säng nu då utan att vakna! Men i morse vaknar jag av att min dogge försöker gräva sig in genom min dörr för hon vill komma in och hoppa i min säng. Jag orkar inte resa mig upp så hon fortsätter att gräva till klockan 10, då släpper jag in henne. Så jag är fortfarande galet bajstrött. Men det var så sjukt skönt att vakna till och upptäcka att man ligger i en säng! Och inte på en halvt urblåst badmadrass ^^ Och så insåg jag att jag inte har speciellt många "lediga" dagar som jag inte har nåt inplanerat innan jag börjar jobba om två veckor! Idag ska vi till stan, köpa paket till störstebror och fika hos minstebror, sen har jag lovat hjälpa moran en dag och på torsdag åker vi till stockholm tills på måndag. Och nästa vecka åker jag till göteborg! Fulles öses medvetslöses!

Inga kommentarer: