fredag 29 juli 2011

säng


blev som sagt en snabbvisit till sommarstuga för o träffa nästan hela familjen, världens bästaste är dom :) jag tror jag har kört den sträckan, som är typ 7 mil, 15 gånger nu på typ 10 dar. Sååå jäääävla trååååkig väääääg. Men eftersom det är mycket mysigare där nere än här, själv i ett stort hus, så blire ju att man kör lite :) Och så får man ju se så mycket spännande på vägen, idag såg jag en död mus och en nattfjäril.
Nu ska jag sova, för imorgon ska jag jobba, sista dagen för denna veckan. Vore ju iofs konstigt nåt annat eftersom Börjes har stängt på söndagar.

Min systerson Odin 3½ år var inne o kollade på tv och jag satt ute, och han ropade plötsligt.
Odin -ELLEN du har fått ett sms! Det var din kompis Hanna!
Hon säger att det har skett en jättestor olycka!
Jag:- jaså vadå för olycka?
Odin: - Hennes hund har bajsat i hennes trädgård!
( egentligen var det en påminnelse som hade plingat om att jag ska tina räkorna, men han har sjukt rolig fantasi den ungen ^^)

2 kommentarer:

Hanks sa...

Hahhaha, Odin!

Jasmine sa...

haha vad underbart. Ibland undrar man var ungarna får allt ifrån :)