torsdag 14 juli 2011

hemma IGEN

google.com
Nu är vi hemma från Göteborg igen! Fin minisemester!
Förutom att vi höll på att dö och att tåget hem var försenat så vi preciiiis missa bussen hem :P
Vi höll på att bli påkörda av en jävla spårvagn som smög sig på oss, livsfarligt! Den var helt tyst, körde svinfort och typ nuddade nästan armen. Först såg jag malin dö (hon stod närmast) sen såg jag mitt liv passera i ultrarapid, jag trodde vi dog på allvar :P hjärtat låg utanpå kroppen efter det.
Igår var vi på Universeum och Liseberg, sen drack vi lite ny cider och käka pizza i sängen :)
Och idag gick vi på stan typ hela dagen! Bra semester :)
Ni får se lite bilder i morgon från Universeum o sånt, såg en sån där ball
såg-fisk för första gången i mitt liv! Det var fräsigt värre!
Nu ska jag kolla på tv och sååååva,
imorgon ska jag fixa lite grejer, beställningar o sånt och på kvällen
drar jag o Hanna in och kollar på wacky vamps och crusified barbara på harrys i växjö!


"Vi är i....! var är vi nånstans??"
"åååååhhh mamma!"


Jag pallar inte göra nån lista på "day two" idag, gör det i morgon serrni! :P

Inga kommentarer: