måndag 18 juli 2011

hallå??

tumblr.com
ligger hemma och tycker lite synd om mig själv. Jag vaknade i morse och var...döv! På riktigt allså. Det är som om jag har extremt lock i bägge öronen, och i ett öra låter det som om jag har en hårfön i på full jävla blås. Nu hör jag ju vad folk säger, fast bara om dom pratar en i taget och jävligt tydligt :P och inga höga ljud för då gör det ooooont >.< Det är ju förmodligen nån svullnad i hörselgångarna eller öronkatarr som man kan få ibland. Kul det kommer bli på jobbet i morgon, kunderna kommer bli skitsura när jag säger "ursäktavadsadu?" hela tiden hahaha ^^ Får be dom skriva lappar ;) Ska ner en sväng till jobbet idag o kolla läget så jag inte har glömt allting sen förra året :P Jag mår absolut inte dåligt annars, mer än att jag är lite yr för jag har försökt tryckutjämna öronen typ 100 gånger, ni vet när man håller för näsan och ser ut som en blåsfisk? :) Bara o vänta på att det går över, annars får jag traska till doktorn o få lite örondroppar...men som sagt undviker jag in i det längsta Tingsryds vårdcentral :P

Inga kommentarer: