lördag 31 december 2011

2011

Ja här kommer en liten årsresumé av vad som hänt detta året, glömmer hälften av allt viktigt men skitsamma :P det har varit ett rätt bra år som har gått jääävligt fort! Jag förändrades inte ett skit utseendemässigt utan ser likadan ut i januari jämfört med december^^ möjligtvis att jag har lite längre hår haha

- Första året på gärdet, har bott där i ett år nu, trivs bra!
- Malin flyttade till stockholm!!! bästa grejen på året!
- barndop för bore
- jag fyllde 23 och parkade i tanto med mina vänner och hade en av de bästa födelsedagarna nånsin!
- var på cavve och pippis bröllop!
- sweden rock 2011
- midsommar firades med malin nere i sommarstugan, och en massa bröd!
- jag startade min försäljning av smycken
- malin och jag åkte till Göteborg
- Malin och jag åkte till Peace & Love, fastnade i Sala och dansade afrikans dans på campingen
- gjorde gastroskopi och besökte ett antal doktorer för min mage
- Jag och malin åkte på skogsröjet med Daniel
- kollade på make up stores höstvisning
- firade julen med storebror och föräldrarna

det blev en del fest också såklart!


vi firar min födelsedag i tanto


pippi och cavves bröllop

peace & love

skabbert på sweden rock

Inga kommentarer: