onsdag 14 december 2011

klad tjej

Först när jag kom till praktiken idag mötte jag en kvinna (ingen aning vem det var)
som gick förbi och sen vände sig om och sa :
"du jag har sett dig ett par gånger och måste bara säga att du har så himla coolt hår! Det finns nog inte många som skulle klä i din hårfärg men du är så himla snygg!"
Hur glad blir man inte då? :D

Sen släpptes "girl with the dragon tattoo" -h&m serien idag, och där fanns en sån kofta som jag har letat som en idiot efter i ett halvår (en "tunn" grå utan knappar med stor huva ala Dregen-style) men aldrig hittat nån. Plus lite andra fancy grejer.
Så jag begav mig in till stan efter praktiken. Och det var jävla tur, sjuk hysteri kring de där grejerna tydligen, fanns nästan ingenting kvar och då var klockan bara 2! Så om ni funderat på att handla nåt och inte gjort det.... kan ni ju glömma det :P MEN det fanns en jävla kofta kvar, i min storlek! Och den var så jävla snygg och precis som jag velat ha den! Bilden gör den inte ens lite rättvisa! Provade lite andra grejer i kollektionen också, men allt annat hade sjukt märklig passform och var inte alls så vidare snyggt på! plus att jag hade 20 % rabatt! How asuuum!
(det vita linnet såg asfint ut på modellen nedanför, det såg ut som skrääääp i verkligheten)

1 kommentar:

Hanna sa...

Meeeen en sån kofta vill jag me ha :P Får köpa en på tradera för ockerpris eller nåt :P Grymt snygg iaf!